Doprava a platba

MOŽNOSTI DOPRAVY

česká pošta - balíkovna

Zásilka bude doručena do vámi zvolené Balíkovny nebo Balíkovna Boxu. 

O průběhu přepravy zásilky vás bude Česká pošta průběžně informovat.

Dopravné: 79,- Kč s DPH
(Cena zahrnuje dopravné a balné)

 

• Oblast doručení: celá ČR
• Dny doručení: pracovní dny
• Doručení: balík si vyzvednete běžně druhý den
• Svůj balík můžete sledovat  na webu i v mobilní apce Pošta Online.
O cestě balíku dostanete také zprávu e-mailem.

• S kódem z e-mailu nebo SMS ho za vás může vyzvednout kdokoliv. Vyzvedávající osobě předejte kód pro vyzvednutí spolu se jménem adresáta nebo číslem balíku. Kód najdete v e-mailu nebo SMS.

Zákaznická linka Balíkovny
Máte dotaz k Balíkovně zavolejte na linku 218 218 218
nebo napište na [email protected]

Nově lze balíky posílat i do samoobslužných výdejních míst BOXŮ, které jsou dostupné většinou 24/7 a garantují tak snadné a rychlé vyzvednutí kdykoliv. 

Balíky připravené k vyzvednutí na poštách nebo u našich partnerů počkají 
7 kalendářních dní
. Balíky připravené v Balíkovna-BOXech čekají přibližně 
2 pracovní dny
. Přesnou dobu pro vyzvednutí vašeho balíku zjistíte ve Sledování balíku  nebo v e-mailu.

Jakmile se bude blížit konec doby pro vyzvednutí, dáme vědět do e-mailu nebo smsky.

 

Balíkovna na poště 

Pro vyzvednutí na poště budete potřebovat kód pro vyzvednutí, který najdete v e-mailu nebo smsce, a jméno příjemce balíku. Vyzvednout můžete i pomocí dokladu totožnosti.  

Na poštách se můžete setkat s vyvolávacím systémem. Na něm stiskněte tlačítko „Zrychlený výdej“ a zadejte kód pro vyzvednutí. Na řadu pak půjdete do pár minut. 

Balíkovna mimo poštu 

Pro vyzvednutí u našich partnerů budete potřebovat kód pro vyzvednutí a jméno příjemce. 

Balíkovna-BOX 

Pro vyzvednutí zadáte kód pro vyzvednutí na displeji boxu. Otevře se schránka, vyzvednete balík, schránku zavřete a je hotovo. Pokud máte balík s dobírkou, zaplaťte ji předem přes Sledování balíku nebo pomocí odkazu v e-mailu. Dokud balík není zaplacený, nejde schránku otevřít. 

Někdy se může stát, že vámi vybraná Balíkovna mimo poštu nemůže balík převzít. Například proto, že nemá v zázemí skladové kapacity. V tomto případě Česká pošta balík co nejrychleji převezeme na nejbližší Balíkovnu na poště. Informace o náhradním výdejním místě vám dáme vědět pomocí SMS, e-mailem nebo v aplikaci  Sledování balíku.

česká pošta - balík do ruky

Zásilka bude doručena na vámi zvolenou adresu.
Pokud nebudete na adrese zastiženi,
bude zásilka uložena na nejbližší pobočce České pošty.

O průběhu přepravy zásilky vás bude Česká pošta průběžně informovat.

Dopravné: 139,- Kč s DPH
 (Cena zahrnuje dopravné a balné)

• Oblast doručení: celá ČR
• Dny doručení: pracovní dny
• Doba doručení: obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy
• Časové rozmezí doručení: 8:00 – 16:00 (ve vybraných lokalitách do 20:00)
• V den doručení budete informováni SMS o předběžném času doručení.
• Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte oznámení,
na které z nejbližších pošt byla vaše zásilka uložena.

• Možnost prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní.
• Úložní dobu si můžete prodloužit prostřednictvím odkazu,
který obdržíte v avízu o blížícím se konci úložní doby.

• Využijte službu Sledování zásilek (Track & Trace).

ZÁSILKOVNA

Zásilka bude doručena na vámi zvolené výdejní místo.
Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí,
budete informováni prostřednictvím SMS a e-mailu.

Dopravné : 89,- Kč s DPH
(Cena zahrnuje dopravné a balné)

Zásilkovna je široká dodavatelská síť s více než 1700 výdejními místy v ČR, na která si můžete nechat doručit objednané zboží.
Zásilkovna pobočky přímo neprovozuje, proto můžete výdejní místo najít v obchodech nebo třeba na čerpací stanici, v čistírně oděvů, kopírovacím centru či v trafice.

• Snadné sledování zásilky
• Dodání do dvou dnů na více než 1700 poboček v ČR
• Vyzvednutí zásilky kýmkoliv pouze pomocí zaslaného hesla
• Možnost rozbalení zásilky při převzetí
• Uschování zásilky po dobu 7 dní
• Možnost úschovu zdarma prodloužit až na 21 dní

• O předání balíčku Zásilkovně k přepravě budete informováni prostřednictvím e-mailu, ve kterém obdržíte trasovací číslo,
pro možnost sledování zásilky.

• Ve chvíli, kdy balíček dorazí na vámi zvolenou pobočku Zásilkovny, obdržíte prostřednictvím SMS či e-mailu heslo pro vydání zásilky.
• Pokud si nestihnete zásilku vyzvednout během 7 dní,
můžete pomocí odpovědní SMS nebo aplikace Sledování zásilky prodloužit dobu uložení až na 21 dní.

• Heslo použijte na pobočce Zásilkovny, na jeho základě vám bude balíček vydán.
• Vyzvednutím můžete pověřit i jinou osobu, stačí jí toto heslo předat, je totiž jediným nutným dokladem práva na vydání balíčku.

• Běžná úložní doba na výdejních místech mimo sezónu je 7 dnů s možností prodloužení až na 21 dnů. Během sezóny (od 1. 11. do 20. 12. ) ale dochází ke zkrácení na zmíněné 5 + 2 dny

Výdejní místa: 5 + 2 dny
Základní úložní doba je od 1. 11. 5 kalendářních dnůProdloužit lhůtu o další 2 dny může zákazník přes aplikaci Zásilkovny, trasování nebo třeba prostřednictvím chatbota Zásilkovny.
 
Z-BOXy: 2 + 1 den
Na vyzvednutí zásilky ze Z-BOXu mají zákazníci od 1. 11. 2 kalendářní dny. Prodloužení bude možné maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny.

OSOBNÍ ODBĚR - OLOMOUC

OSOBNÍ ODBĚR

ZDARMA

Objednané zboží lze osobně převzít v naší vzorkové prodejně.

Vzorková prodejna, dílna tisknutricka.cz & tisknudarky.cz
a výdejní místo pro osobní odběr:
 
Janského 464 /26, 779 00 Olomouc 9-Povel
Boční vchod budovy navazující na polikliniku Janského.
 
GPS: 49.5785322N, 17.2435244E
 
Prodejna nemá pevnou otevírací dobu!
Pro vaší každou návštěvu prodejny je nutná předchozí online rezervace.
 
Osobní odběr je ZDARMA.
Jakmile bude vaše objednávka připravena k odběru, přijde vám e-mail s upozorněním a odkazem pro online rezervaci času vaší návštěvy.
 
Čas návštěvy naší vzorkové prodejny si můžete rezervovat zde:

2 NÁKUPY = 1 POŠTOVNÉ

Nabízíme sloučení objednávek z našich e-shopů 

www.tisknudarky.czwww.tisknutricka.cz 

do jednoho balíku za jedno poštovné!

Nakupte na tisknutricka.cz, zvolte dopravu:
Zásilkovna / Balíkovna / ČP Do Ruky.
Během 24 hodin nakupte také na tisknudarky.cz, kde ve výběru dopravy zvolte možnost: 2 NÁKUPY = 1 POŠTOVNÉ a my vám objednávky z obou e-shopů sloučíme do 1 zásilky.
Poštovné zaplatíte pouze jednou.

Pozor! Vždy musí být u jedné ze dvou objednávek zvolena doprava, kterou preferujete: Zásilkovna / Balíkovna / ČP Do Ruky
a u objednávky na druhém e-shopu zvolíte ve výběru dopravy možnost:
2 NÁKUPY = 1 POŠTOVNÉ. V případě, kdy u obou objednávek bude zakliknuta pouze možnost: 2 NÁKUPY = 1 POŠTOVNÉ bez výběru dopravy, pak vás vyzveme k výběru dopravy, vámi zvolenou dopravu doúčtujeme a objednávky tak postoupí do výroby a následné expedice až po přijetí platby za dopravné.

Pro správné sloučení objednávek z obou e-shopů musí být vyplněny stejné fakturační údaje a stejná dodací adresa či stejná adresa výdejního místa Zásilkovny / Balíkovny.

Pro rychlejší identifikaci a sloučení objednávek můžete při dokončení objednávky v druhém e-shopu na stránce Pokladna do kolonky Poznámka uvést číslo objednávky vytvořené v prvním e-shopu.
Sloučené objednávky přechází do výroby a expedice až po přijetí platby obou objednávek.
Sloučením objednávek šetříte peněženku i přírodu.
Ušetříte tak jedno poštovné i další obalové materiály, protože vám objednávky ze dvou e-shopů zabalíme do jedné zásilky.

MOŽNOSTI PLATBY

On-line platby pro nás zajišťuje Platební brána ComGate – https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana.
Poskytovatel platební brány je společnost ComGate Payments, a.s.,
licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky.

Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Vaši objednávku můžete zaplatit následujícím způsobem:

platební kartou; rychlou platbou skrze online bankovnictví nebo bankovním převodem.
Pro školky, školy a veřejné instituce umožňuji platbu na fakturu.
Platba v hotovosti a dobírkou není možná.

Nejrychlejší způsob zaplacení on-line. Do rozhraní Platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky. Údaje ze své platební karty zadáváte přímo zpracovateli transakce, prodávající ani nikdo jiný tedy nemá přístup k údajům o vaší platební kartě. Objednávku můžete bezpečně uhradit platebními kartami:

Platba se nepovedla?
Možná jste zadali špatný potvrzovací kód na platební bráně, číslo karty, datum expirace či kontrolní kód. Pokud jste byli přihlášeni ke svému účtu na tisknudarky.cz, nic není ztraceno. Zkuste to znovu v sekci Můj účet, kde naleznete seznam svých objednávek a jedním kliknutím provedete platbu.
Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: [email protected]
Tel: +420 228 224 267

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. Po dokončení platby budete přesměrování zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, a tak budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Platební tlačítka přesměrují platbu do rozhraní Vaší banky:

U všech ostatních bank zajišťuje platební brána ComGate běžné bankovní převody v režimu s potvrzením platby do druhého dne.

Platba se nepovedla?
Možná jste zadali špatný potvrzovací kód na platební bráně, číslo karty, datum expirace či kontrolní kód. Pokud jste byli přihlášeni ke svému účtu na tisknudarky.cz, nic není ztraceno. Zkuste to znovu v sekci Můj účet, kde naleznete seznam svých objednávek a jedním kliknutím provedete platbu.
Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: [email protected]
Tel: +420 228 224 267

Objednávku můžete uhradit převodem ze svého účtu na účet prodávajícího, číslo účtu: 2101622510/2010,
vedené u Fio banka, a.s., IČO 61858374, V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1.
Jako variabilní symbol platby vždy uvádějte číslo dané objednávky.
Při platbě bankovním převodem trvá obvykle 2 pracovní dny, než je úhrada připsána na účet prodávajícího.
Pokud na objednávku spěcháte, zvolte platbu platební kartou.

Pro snadnější a rychlejší vyplnění platebního příkazu v mobilní bankovní aplikaci použijte QR kód, který se zobrazí na stránce ihned po odeslání vaší objednávky a na proforma faktuře. Kód stačí vyfotit chytrým telefonem a platební příkaz se vyplní automaticky. Už nemusíte přepisovat číslo účtu, variabilní symbol a další údaje. 

Veškeré zboží se upravuje, vyrábí a tiskne na přání zákazníka, tudíž na zakázku. Takto upravené a vyrobené zboží je v případě neuhrazené platby dále neprodejné, jelikož nikomu jinému by už na míru upravený produkt nedával význam. Nikdo další si přece nekoupí produkt např. s fotkou cizího dítěte, textem určeným pro jinou osobu, anebo logem cizí firmy, proto je třeba uhradit platbu předem a potvrdit tak svůj zájem o zakázkovou práci. Objednávka postupuje do výroby až po přijetí platby.

Tento způsob platby umožňujeme pouze pro školky, školy, veřejné instituce a firmy.

Pro nové zákazníky umožňujeme dva způsoby úhrady. Platbu předem v plné výši nebo platbu formou zálohové faktury ve výši 50 % z celkové částky a zbylých 50 % na fakturu se 14 denní splatností po dodání zboží.

Objednané zboží bude dodáno spolu s fakturou k zaplacení.
Další objednávka na fakturu bude vyřízena až po uhrazení předcházející objednávky.

Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky na fakturu, pokud bude mít podezření, že údaje zadané zákazníkem jsou pochybné. Informace o odmítnutí zašle obchod na e-mailovou adresu zákazníka.

Takový způsob platby umožňujeme pouze pro školky, školy, veřejné instituce a firmy.

B2C zákazníkům umožňujeme uhradit objednávku v plné výši před zahájením výroby. Veškeré zboží se upravuje, vyrábí a tiskne na přání zákazníka, tudíž na zakázku. Objednávka postupuje do výroby až po přijetí platby a rychlost platby má také vliv na termín dodání zboží.
Na zakázku upravené a vyrobené zboží je v případě neuhrazené platby dále neprodejné, jelikož nikomu jinému by už na míru upravený produkt nedával význam, proto je třeba uhradit platbu předem v plné výši a tím potvrdíte svůj zájem o zakázkovou práci. Můžeme Vám vystavit zálohovou fakturu, která není daňovým dokladem. Fakturu jako platební doklad obdržíte na Vámi zadaný e-mail až v momentě, kdy je zboží od nás expedováno přepravci nebo připraveno pro osobní odběr.